Kære patienter
Mandag 18 maj vil det, pga. fejring af AGF Danmarksmesterskab, ikke være muligt at komme til Park Allé i bil eller bus fra kl 11.
Alle nærliggende parkeringshuse Bruuns Galleri. Salling, Magasin og Scandinavian center kan der parkeres ved. Ift.busser henviser vi til Midttrafiks hjemmeside.
Du kan læse Aarhus Kommunes annoncering herunder.
